Pentru ca se apropie cu pasi repezi sezonul rece, multi soferi deja sunt la service pentru a iti schimba anvelopele. Stim cu totii faptul ca suntem obligati prin lege ca atunci cand vine prima zapada, pe drumuri nu au voie sa circule decat masini echipate corespunzator cu anvelope de iarna. In cazul in care va prinde zapada cu anvelope necorespunzatoare, pentru a evita o amenda usturatoare nu puteti decat sa apelati la un serviciu de tractari auto si apoi sa va echipati masina cu anvelope potrivite.
Pe piata exista numeroase modele de anvelope. Acestea difera in functie de calitate, de aderenta, de zgomotul produs, de consumul de combustibil si altele. Exista insa si categoria de anvelope resapate. Ce inseamna asta? Inseamna ca este o anvelopa reconstruita si reconditionata. Mai exact, dintr-o anvelopa uzata este transformata intr-una relativ noua.  Cauciucul este format din mai multe straturi , iar prin acest procedeu de resapare se pastreaza straturileinferioare si I se aplica altele noi pe suprafata. Putem sa consideram ca este o anvelopa noua, doar ca baza pe care s-a construit acest cauciuc este veche.  Dezavantajul este ca astfel de anvelope se echilibreaza dificil, iar ca orice lucru reconditionat, exista minusuri care il diferentiaza de unul nou.
Este drept faptul ca nu se poate cunoaste daca acel cauciuc a fost resapat intr-un mod profesionist. Daca procedeul nu a fost corect el poate sa iti faca probleme pe viitor, asa ca desi sunt mai ieftine, recomandam sa se achizitioneze anvelope noi.